Tech Support εναντίον Δύστροπων Πελατών #3

0

 Εξοργισμένος πελάτης, μαζοχιστής υπάλληλος. Βρίστε τον κι άλλο!

TECH: Παρακαλώ;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Η #*%!$*%%$εφαρμογή σας δεν λειτουργεί, #*%$*%%^*%#[1]. Ελατε απο εδώ τώρα γιατί αλλιώς θα #*%$*%#^%*%$[2].
TECH: Τι ακριβώς θα μας κάνετε;
ΠΕΛΑΤΗΣ: #*%$*%#^%*%$.
TECH: Μπορείτε να γίνετε πιό λεπτομερής παρακαλώ;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Για την εφαρμογή;
TECH: Οχι, για αυτό που θα μας κάνετε.
ΠΕΛΑΤΗΣ: ...
TECH: Ειναι σημαντικό να γνωρίζουμε επακριβώς τις προθέσεις σας ωστε να προετοιμαστούμε ψυχολογικά. Εννοείτε #*%$*%#^%*%$ ή απλά #*%$*%;
ΠΕΛΑΤΗΣ: ...
TECH: Φαίνεται ότι είστε μόνο λόγια, κύριε. Τελος πάντων, επανεκκινήστε την εφαρμογή και θα λειτουργήσει.
ΠΕΛΑΤΗΣ: .....εεεε, ναι, δουλεύει τώρα..
TECH: Τι κρίμα! Τελος πάντων, αν αντιμετωπίσετε και πάλι πρόβλημα, ξανακαλέστε αλλά παρακαλούμε προετοιμάστε από τώρα τις απειλές σας γιατί φοβάμαι οτι δεν θα έχουμε τη δυνατότητα να σας βοηθήσουμε αν μας απειλήσετε και πάλι με αόριστο και γενικόλογο τρόπο. Πρέπει να ξέρουμε τι να φοβηθούμε, επακριβώς. Ζούμε γι'αυτό.
ΠΕΛΑΤΗΣ: ...
TECH: Είναι αυτό που δίνει νόημα στην εργασία μας. Αισθανόμαστε σημαντικοί οταν μας επιτίθενται με συγκεκριμένο και προμελετημένο ρεπερτόριο υβρεολογίου.
ΠΕΛΑΤΗΣ: Συγνώμη για την ενόχληση. (κλικ)

[1] Αθλιοι μικρομεσαίοι ερασιτέχνες ψαράδες με χόμπυ τον προγραμματισμό που πιστέψατε οτι είμαστε κορόιδα και καλά κάνατε.
[2] σχόλια με χυδαίο και προσβλητικό περιεχόμενο, ακατάλληλα για κάθε ηλικία και επαγγελματική κατεύθυνση, εκτός αν είστε από αυτούς που βάζουν σεμέν στην οθόνη.

Σχόλια (1) -