Famous Last Words: Customer Support

0

"Για να γίνεις καλός υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να κατανοείς το πρόβλημα του πελάτη, ερμηνεύοντας αυτά που σου λέει και ρωτώντας τις κατάλληλες ερωτήσεις. Ο πελάτης μπορεί να μην έχει τις απαιτούμενες τεχνικές γνώσεις, συνεπώς θα πρέπει να τον καθοδηγήσεις ώστε να αποκαλύψεις την πραγματική αιτία του προβλήματος προκειμένου να το λύσεις επιτυχώς."

ΕΤΣΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. Αλλά να πώς είναι συνήθως:

"Οποιος και να σε καλέσει, για οτιδήποτε και να σε καλέσει, θα ακολουθήσεις ακριβώς τα ίδια βήματα βάσει αυτού του οδηγού βημάτων. 60% των προβλημάτων λύνονται βάσει αυτού του οδηγού. Αν ο πελάτης ανήκει στο υπόλοιπο 40%, κάντον να ανήκει στο 60%".

 

Σχόλια (1) -