Κάνει καλό που και που...

0

 

 

Φημολογείται ότι μια "επίσκεψη" από καιρό σε καιρό βοηθάει στην ανάπτυξη της ικανότητας σωστής εκτίμησης κόστους σε σχέση με τα ζητούμενα, μια ιδιότητα που εξαρτάται αντιστρόφως ανάλογα με τον αριθμό φθηνοπροσφορών που λαμβάνει ο πελάτης στο fax του (γιατί το email είναι πολύ προχώ). 

Μόλις αρχίσουμε να βλέπουμε και φυλλάδια όπως των σουβλατζίδικων, θα είμαστε πλέον σίγουροι ότι δεν υπάρχει σωτηρία.

Ας μην κατηγορούμε όμως μόνο τον πελάτη.

ΦΤΑΙΣ ΚΙ ΕΣΥ, φίλε developer.

Γιατί δέχτηκες να αναλάβεις με 300 Ευρώ το πολύ ένα project που θα περιείχε μια κεντρική σελίδα με έτοιμο theme και μια σελίδα επικοινωνίας. Δεν ρώτησες όμως τι θα περιείχε αυτή η κεντρική σελίδα, μια και ο πελάτης ήθελε σε αυτή να φαίνεται όλος του ο κατάλογος προϊοντων, συγκρίσεις τιμών με ανταγωνιστικά προϊόντα (real time), ένα forum, user login με customized avatars που θα παράγονται με ανάλυση camera capture, ο καιρός, τα ζώδια, το χρηματιστήριο, οι τελευταίες ανακαλύψεις εξωπλανητών από το Kepler και μια υπηρεσία dating. Η φόρμα επικοινωνίας, δε, θα περιέχει περί τα 126 πεδία, όλα υποχρεωτικά, τα οποία θα καταχωρούνται στο ERP του πελάτη απευθείας καθώς και σε άλλα πέντε συστήματα συνεργατών του. 

ΦΤΑΙΣ ΚΙ ΕΣΥ.

Γι'αυτό, με την πρώτη υποψία, στέλνε τον πελάτη μια επίσκεψη πρώτα...

 

Σχόλια (3) -