Tech Support εναντίον Δύστροπων Πελατών #1

0

 Εξοργισμένος πελάτης, υπομονετικός υπάλληλος. Στα όρια της υπομονής του πελάτη υπομονετικός υπάλληλος. Υπομονετικότερος του υπομονετικού για πελάτες που δεν είναι υπομονετικοί. Πιστεύω το καταλάβατε.

TECH: Παρακαλώ;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Η #*%!$*%%$εφαρμογή σας δεν λειτουργεί, #*%$*%%^*%#*%#$ *%#$*%# %$#%$#[1]. Ελατε απο εδώ τώρα γιατί αλλιώς θα #*%$*%#^%*%$[2].
TECH: Παρακαλώ, ηρεμήστε και πειτε μου ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα ...
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΤΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ ΡΕ #*%$*%#%*%#$[3]! Αφου σου λέω οτι δεν παίζει! Η #*%$#*%φόρμα σας μου βγάζει ένα #*%$#*% error και μετά παγώνει το #$%*%$ σύστημά σας!
TECH: Ας τα πάρουμε από την αρχή. Μπορείτε να μου περιγράψετε επακριβώς τη διαδικασία που ακολουθείτε;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Το #*%$*%#$εικονίδιο εξαφανίστηκε και την τρέχω από command-line. Οταν σηκωθεί η φόρμα μου βγάζει ένα *%#$%*%#$ error, *%#$%*%#$ τους προγραμματιστές σας %^*%$*%#$.
TECH: Κύριε, μιλάτε με προγραμματιστή αυτή τη στιγμή. Μπορώ να σας βοηθήσω αν μου δώσετε περισσότερες πληροφορίες.
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΤΙ; *%$#*%$*%# προγραμματιστής; ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ. *%#$*%%#*%#$%#*%$[4]. ΕΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΕΙΣ.
TECH: Κυριε, παρακαλώ ηρεμήστε και περιγράψτε μου τη διαδικασία από την αρχή.
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΙΠΟΤΑ ΡΕ #*%$#*%$[5]! ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΟΙ *%#$*%#$*%#ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ! ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΤΕ!
TECH: Θα θέλατε να μου δώσετε κάποια εικόνα των ενεργειών που κάνατε για να φτάσετε στο δυσάρεστο αποτέλεσμα του να μην δουλεύει η εφαρμογή;
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΛΕΜΕ! ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΤΕ Η ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΗΝΥΣΗ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΝΕΤΕ;
TECH: Ας τα πάρουμε από την αρχή. Κάντε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Εεε, δουλεύει τώρα που την ξαναξεκίνησα.
TECH: Ναι, αλλά κάντε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Μα δουλεύει!
TECH: Ναι, αλλά είναι απαραίτητο να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία. Παρακαλώ κάντε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Μα μπορώ να κάνω τη δουλειά μου! Με δουλεύετε; Τι #$%%$ παίρνετε εσείς εκεί;
TECH: Κύριε, οι διαδικασίες είναι αυστηρές και πρέπει να βεβαιωθούμε οτι δεν έχετε πρόβλημα. Παρακαλώ κάντε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Δεν κάνω κλικ πουθενά! Μόνος μου το έλυσα το πρόβλημα, άχρηστοι, έ άχρηστοι!
TECH: Εχετε κάποιες συγκεκριμένες ενδείξεις που χαρακτηρίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών μας;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Ε;
TECH: Για να φτάσετε στο συμπέρασμα οτι είμαστε άχρηστοι. Μπορείτε να μας περιγράψετε από την αρχή τη διαδικασία που ακολουθήσατε;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Μα τώρα μόλις...
TECH: Λυπάμαι κύριε, αλλά χωρίς αναλυτικές πληροφορίες δεν μπορώ να σας βοηθήσω αποδεικνύοντας οτι είμαστε χρήσιμοι. Μπορείτε να μου δώσετε κάποια περίληψη των ενεργειών που σας οδήγησαν σε αυτό το συμπέρασμα;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Μα εσείς δεν τρώγεστε! Θα κάνετε troubleshooting στην άποψή μου για εσάς;
TECH: Αυτό αφήστε το σε εμάς κύριε. Θα θέλατε να μου πείτε τι ακριβώς κάνατε όταν σας δημιουργήθηκε η εντύπωση οτι είμαστε άχρηστοι;
ΠΕΛΑΤΗΣ: $%^$$$^$%^%^%^%
TECH: Αυτή είναι μια πληροφορία που δεν μπορεί να μας βοηθήσει κύριε. Μήπως αν κάνατε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: (κλικ)

[1]: Διεστραμμένοι ιπποπόταμοι με πλατυποδία
[2]: θα τσιρίζω μέχρι να σπάσουν τα τζάμια
[3]: Βραχνιασμένε πιγκουίνε με κασκόλ
[4]: Θα σου δώσω να φας το πληκτρολόγιό σου με σάλτσα tartar
[5]: Υποτυφλοπόντικα με μυωπία