Bye Felicia: Οι κύριοι λόγοι για να το πείτε στον πελάτη

0

 

 

Ακόμα και αν δεν ξέρετε το "Bye Felicia", είναι πολύ εύκολο να το μαντέψετε. Συνώνυμο: "ΦΥΓΕΤΕ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕ ΠΥΡΑΥΛΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ"

Αυτά είναι ορισμένα από τα πράγματα που θα ακούσετε από τον πελάτη και θα πρέπει να αρχίσετε σοβαρά να το σκέφτεστε. 

  • “Σας έστειλα πίσω την προσφορά που μας στείλατε και έχω διορθώσει πάνω στις χρεώσεις σας αυτές που ΕΜΕΙΣ θεωρούμε οτι πρέπει να κάνετε - παρακαλώ αποδεχτείτε τις”
  • “Τι εννοείτε δεν μπορείτε να μας βοηθήσετε να σετάρουμε το gmail στο κινητό μας; Αφού εσείς μας φτιάξατε το site!”

 

 
  • “Α, *ΜΕ* ΦΠΑ εννοούσατε; Γιατί αποδεχθήκαμε τη χρέωση θεωρώντας ότι περιλαμβάνεται μέσα και ο ΦΠΑ, όχι πρόσθετα.”
  • “Τι εννοείτε ότι η τηλεφωνική υποστήριξη είναι χρεώσιμη; Δηλαδή τώρα χρεώνομαι; Μα απλά μιλάμε!”

 

 
  • “Μα δεν είναι δυνατόν να ζητάτε παραπάνω χρήματα για αυτή τη μικρή αλλαγή. Αντε να σας πάρει 1-2 ώρες, όχι 20 που λέτε εσείς”.
  • “Τι είναι το FTP και γιατί μου το χρεώνετε στη φιλοξενία αφού δεν το χρησιμοποιώ;”
  • “Πολύ ακριβό το Dropbox. Μήπως να μιλούσατε εσείς απευθείας στη Dropbox να μας κάνει καλύτερη τιμή;”

 
  • “15 ευρώ είναι πολύ ακριβά”
  • “Ας το ολοκληρώσουμε αυτό χωρίς πρόσθετες χρεώσεις, γιατί θα έχουμε και άλλα έργα μαζί στο μέλλον αν επιτύχει αυτό”

Αν ακούσετε δύο ή παραπάνω από τα παραπάνω και θεωρείτε ότι πρέπει να το σκεφτείτε παραπάνω, τότε σας αξίζουν ΟΛΑ τα παραπάνω, με το παραπάνω. Δεν λέω τίποτα παραπάνω.

 

 

Σχόλια (5) -