Δεν κόβονται οι κακές συνηθειες

0

 

Καλά λένε οι παλιοί "κάθε πέρυσι και καλύτερα". Θυμάστε τις παλιές, καλές εποχές που ο πελάτης σας έπαιρνε απευθείας τηλέφωνο για οποιαδήποτε μνημειώδη έμπνευση του ερχόταν στο κεφάλι;

Στο κινητό; 

Στις 2 το πρωί;

Και μετά του είπατε οτι μπορεί να σας στέλνει email που είναι πιό αξιόπιστος τρόπος από το να σας κάνει να τινάζεστε ως ελατήριο πιστεύοντας ότι δεχόμαστε επίθεση / σας παίρνουν φαντάρους / κάποιος έπαθε ατύχημα / σας λήστεψαν το εξοχικό;

Και σας έπαιρνε τηλέφωνο για να σας πει οτι "σας έστειλε ένα email;"

Στο κινητό;

Στις 2 το πρωί;

Και είχατε να διαβάσετε ΚΑΙ το email που συνήθως ΔΕΝ ήταν απολύτως ίδιο με αυτά που σας είπε ο πελάτης από το τηλέφωνο γιατί δεν θυμόταν τι είχε γράψει;

Και μετά ανακαλύψατε όλες εκείνες τις ωραίες εφαρμογές Project Management για να ομαδοποιείτε τα tasks σας, να ορίζετε due dates, milestones, να έχετε συγκεντρωμένα conversations, να καταγράφετε χρεώσεις, να, να, να....και πληρώσατε για να χρησιμοποιήσετε μια από αυτές;

ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ, απλά ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ;

Και το είπατε στον πελάτη σας;

Και ο πελάτης συμφώνησε και πλέον σας παίρνει τηλέφωνο για να σας πει ότι "σας έστειλε ένα μήνυμα στην εφαρμογή Project Management";

Στο κινητό;

Στις 2 το πρωί;

Αφού έχετε ΗΔΗ πάρει ΚΑΙ email ΚΑΙ SMS notification για το μήνυμα;

Και τώρα πιά ο πελάτης έχει βάλει μέσα στην εφαρμογή ΚΑΙ τους 5 Project Managers του που σας παίρνουν ΟΛΟΙ τηλέφωνο ΑΦΟΥ στείλουν το μήνυμα που ούτως η άλλως σας έρχεται μέσα στην εφαρμογή, σε SMS, στο email σας, στο SMS και το email όλων των υπόλοιπων εμπλεκόμενων και εκτυπωμένο με ταχυδρομείο σε όλα τα συγγενικά σας πρόσωπα 1ου και 2ου βαθμού;

Μία είναι η λύση:

ΑΛΛΑΞΤΕ ΠΛΑΝΗΤΗ.

(Η, αν είστε πολύ θαραλλέοι, δοκιμάστε αυτό εδώ που χρησιμοποιεί και ο Ζαχαρίας, δεν ευθυνόμαστε για τις ψυχολογικές επιπτώσεις όμως - σιγουρευτείτε ότι οι πελάτες σας είναι έτοιμοι να αγκαλιάσουν τις προόδους της τεχνολογίας). 

 

Σχόλια (4) -