Famous Last Words

0

Οι "διάσημες τελευταίες λέξεις" είναι δημοφιλείς στον κινηματογράφο και ειδικά στις ταινίες περιπέτειας. Αυτό που δεν έχετε καταλάβει όμως, είναι οτι η Πληροφορική στην Ελλάδα (και όχι μόνο) είναι μια καθημερινή περιπέτεια που ξεπερνάει την φαντασία και του πιό ταλαντούχου σεναριογράφου. Ως εκ τούτου, οι "διάσημες τελευταίες λέξεις" εφαρμόζονται ΤΕΛΕΙΑ και στο συγκεκριμένο τομέα. Ιδού:

"Ο πελάτης ζήτησε η εφαρμογή να παραδοθεί άμεσα, συνεπώς για τις επόμενες 7 ημέρες δουλεύουμε χωρίς Σαββατοκύριακα, 16 ωρες την ημέρα τουλάχιστον. Α, και χρόνια πολλά στους Χρήστους και τις Χριστίνες για σημερα, καλά Χριστούγεννα σε όλους."
Α.Κ, επιθετικός project manager και νυν πολυτραυματίας σε εντατική μονάδα παρακολούθησης.

"Α, δεν είναι τίποτα, ένα μικρό bug στους υπολογισμούς των υπολοίπων των μεγάλων πελατών. Θα το φτιάξω και θα βγει κατευθείαν παραγωγή. Δεν χρειάζεται testing."
Β.Μ, γρήγορος developer τραπεζικού software και νυν τρόφιμος σωφρονιστικού ιδρύματος για τα επόμενα 10 έτη.

"Ας επιλέξουμε τη φτηνή λύση για να αναπτύξουμε αυτή την πλατφόρμα, κάνει το 80% από ο,τι κάνουν οι άλλες στο 20% του κόστους. "
Γ.Β, επιδέξιος ιδιοκτήτης μικρού software house και νυν υπάλληλος αποκομιδής απορριμάτων του δήμου.

"Αστο το IDisposable, έτσι κι αλλιώς όλα τα objects τα καθαρίζει ο garbage collector. Η μνήμη είναι μεγάλη και φτάνει για όλα."
Σ.Ν, ημιμαθής R&D manager, νυν ψήστης υποκαταστήματος αλυσίδας γρήγορου φαγητού (η οποία διαθέτει το κεντρικό και ακόμα ένα υποκατάστημα).

"Με δυο λόγια, επιλέγοντας τη δική μας, 100% bug free λύση, θα εξοικονομήσετε σημαντικό αριθμό εργατοωρών. Και όταν λέμε bug free το εννοούμε!"
Ι.Φ, αισιοδοξος πωλητής, νυν λαντζέρης σε αμφιβόλου καθαριότητας οικογενειακό εξοχικό κέντρο.

"Πρέπει να φταίει ο σκληρός δίσκος του domain controller. Το νοσοκομείο θα πρέπει να μείνει χωρίς δίκτυο υπολογιστών δυο μέρες ωστε να γίνει format το κεντρικό και να ξαναστηθούν όλα από την αρχή. Οχι, είμαι σίγουρος. Δεν φταίει το οτι ο domain controller είναι σβηστος αυτή τη στιγμή."
Τ.Γ, Know-it-all τεχνικός και νυν βοηθός ελαιοχρωματιστή βιομηχανικών χώρων.

"Θέλω να μου πείτε αν ανάβει το λαμπάκι στο router. Ναι, το ξέρω οτι δεν έχετε παραλάβει ακόμα το router, αλλα ΠΡΕΠΕΙ να μου πειτε αν αναβει το λαμπάκι στο router. ΤΟ ΞΕΡΩ οτι δεν έχετε router, αλλά αν δεν μου πείτε αν ανάβει το λαμπάκι στο router δεν μπορώ να σας βοηθήσω."
Ε.Ζ, τυπολάτρης υπάλληλος υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών και νυν τηλεφωνητής στο σουβλατζίδικο "Τρία Κιλά Κοκορέτσι".

"Ορίστε λοιπόν οι 48 σελίδες προδιαγραφών για τη φόρμα επικοινωνίας του site."
Λ.Τ, υπέρζηλος αναλυτής και νυν πωλητής εγκυκλοπαιδιών πόρτα-πόρτα σε κακόφημες συνοικίες της Αθήνας.

"Θα πάρουμε την προσφορά αυτών εδώ που ζητάνε 300 ευρώ. Ολοι οι άλλοι ζητάνε 40.000 ευρώ για τα ίδια πράγματα, είναι τρελλοί!"
Κ.Λ, δυναμικός ορθολογικός πελάτης και νυν πάσχων από γενικευμένη σχιζοφρένεια, υποψήφιος για βαρέα αντικαταθλιπτική αγωγή.

"Και γιατί να αλλάξω το password του sa σε κάτι πιό δύσκολο παρακαλώ; Το "sasa" δεν είναι αρκετά δύσκολο;"
Σ.Ν, υπερφίαλος DBA και νυν συλλέκτης χρεωστουμένων δόσεων δανείων από αθλητές Ελληνορωμαϊκής πάλης.

"Προτείνω να διαφημίσουμε την υπηρεσία μας ως εξής: Αμεση ανταπόκριση, ακριβής εξυπηρέτηση, πάντα online"
Α.Β, καλών προθέσεων marketing executive παρόχου τηλεπικοινωνιών και internet και νυν σερβιτόρα σε παρακμιακή καφετέρια επαρχιακής κωμόπολης.

Σχόλια (11) -